miercuri, 9 martie 2016

Woman's day

  In luna femeilor, SheIn ne face tot felul de surprize. Noi reduceri ne asteapta pe acest site. De aceasta data, este vorba despre ziua femeilor. Astazi m-am uitat pe site si am gasit cateva articole potrivite pentru sezonul in care ne aflam si pentru zilele speciale din viata noastra. Si pentru ca femeile se simt cel mai bine in rochii, am ales sa va arat cateva dintre cele mai frumoase doua rochite care se pot purta in aceasta primavara.
   Prima rochie cred ca va face parte din urmatoarea comanda pe care o voi plasa pe site-ul celor de la SheIn. Imi place mult designul, iar modelul floral o transforma in rochia perfecta pentru primavara si mai ales pentru luna martie.


   Cea de-a doua rochie este mai simpluta, insa de efect. Costa doar 21,74$. Este potrivita pentru ocaziile speciale din viata noastra.

   Ultimul articol care mi-a placut foarte mult este o fusta. Cred ca si o astfel de fusta ne poate ajuta sa ne simtim feminine si frumoase, atata timp cat stim sa o accesorizam asa cum trebuie.

La multi ani, dragile mele!
Spor la cumparaturi!

2 comentarii: