marți, 22 martie 2016

Innoieste-ti garderoba cu Xtina.ro

   Shoppingul online a devenit de ceva timp prietenul meu cel mai bun. Dintotdeauna am urat aglomeratia, dar si slaba diversitate a produselor din magazine obisnuite. Tocmai din aceste motive, de mai multi ani,imi cumpar majoritatea articolelor de imbracaminte, incaltaminte si chiar accesorii din magazinele online, din tara sau din strainatate.
   Asa cum v-am obisnuit, imi place sa va prezint achizitiile mele, dar si site-urile de pe care fac cumparaturile pe acest blog.
   Astazi, vreau sa va povestesc despre un alt magazin online romanesc descoperit de curand. Acesta se numeste Xtina si pe el puteti gasi imbracaminte, incaltaminte si accesorii.
   Primul produs pe care am pus ochii este reprezentat de o rochita de ocazie cu buline galbene. Imi aminteste de rochia purtata de mine la banchetul din clasa a8a. Imi place mult si ideea de a purta aceasta rochie cu o curea care are rolul de a pune in evidenta talia. Rochita costa doar 129 lei. :)


   Am mai gasit pe site si o bluza din matase foarte frumoasa. Poate fi purtata la job, alaturi de o pereche de pantaloni office sau de o fusta, dar si atunci cand iesim in oras.

   Ultimul produs de pe acest site pe care as vrea sa vi-l arat este reprezentat de o geanta care imita o geaca albastra de piele. Arata foarte interesant si sigur si-ar gasi loc in garderoba mea. 

    Va recomand cu drag acest magazin pentru ca aici gasiti haine si accesorii ieftine online. Transportul se face in 1-3 zile lucratoare si este gratuit pentru comenzile ce depasesc suma de 250 lei. 
Va doresc spor la cumparaturi!

4 comentarii: