duminică, 20 martie 2016

Un nou wishlist de la Newchic

  Zilele trecute mi-am dorit sa plasez o noua comanda pe site-ul Newchic.com. Asa cum v-am povestit si in postarile anterioare, am fost extrem de multumita de vesta de blana comandata de la ei si am mai vazut mult mai multe chestii dragute, pe care mi le doresc in garderoba.
   Am facut o comanda de 40$, insa mi-a fost foarte greu sa ma decid in privinta lucrurilor pe care sa mi le achizitionez. Inca de data trecuta, pusesem ochii pe o blanita foarte frumoasa, care poate fi purtata la tot felul de evenimente speciale. M-am gandit insa ca blanita va veni mult mai tarziu pentru a mai putea face poze cu ea. Cu toate acestea, ramane prima pe lista mea de dorinte.


   Mi-am ales in schimb o bluza din chiffon foarte frumoasa. E perfecta pentru job si poate fi purtata atat cu pantaloni, cat si cu fusta. 

    Imi doresc de mult timp si aceasta geanta, insa n-am reusit s-o iau nici de data aceasta. Sper ca data viitoare sa nu-mi scape. 
   Cu alte cuvinte, pe site-ul Newchic gasiti lucruri foarte frumoase, pe care nu le-am vazut pe alte site-uri din strainatate. Preturile sunt foarte bune mai ales la genti avand in vedere ca multe dintre ele sunt din piele naturala.
Spor la cumparaturi!

7 comentarii: