duminică, 27 martie 2016

O noua comanda de la Dresslink

   Saptamana aceasta am ridicat de la posta vamala un colet cu produse foarte faine de la Dresslink. Asa cum va anuntam intr-un articol anterior, mi-am luat 4 produse: o bluza din chiffon eleganta, o rochie si doua seturi de lenjerie intima.
    Bluza este marimea M. Mi-a placut foarte mult in pozele de pe site si am riscat alegand-o. Din fericire, arata mult mai bine decat pe site. Chiar nu ma asteptam ca materialul din care este realizata sa fie atat de calitativ. Tocmai din acest motiv, am adaugat in wishlist mult mai multe bluze din chiffon de pe acest site. Preturile sunt foarte bune si merita din plin. Aceasta a costat doar 3,56$.


  Rochia este marimea L. Imi trebuia un M, insa mi-a placut atat de mult incat n-am putut renunta la ea. Este din bumbac, materialul fiind foarte fin si placut la atingere. 

   Asa cum va spuneam inca de la inceputul articolului, mi-am luat si doua seturi de lenjerie intima (unul negru si  unul alb -asa este trecut pe site). In realitate, al doilea set este crem, insa e foarte dragut si asa. Imi doresc ca in viitoarea comanda si mi-l iau si pe cel pe albastru. Seturile sunt foarte frumoase si destul de bune calitativ avand in vedere pretul la care pot fi gasite pe site. Eu mi-am luat marimea 36 la ambele. 
   In final, vreau sa precizez ca e una din cele mai reusite comenzi facute pe site-ul Dresslink si abia astept sa plasez urmatoarea comanda. 
Ce parere aveti despre aceste articole de la Dresslink?

6 comentarii:

  1. Foarte frumoasa comanda ta :) imi place setul <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt incantata de ei, au produse foarte bune

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac hainutele cumparate dar m-ai dat pe spate cu aceste lenjerii. Arata foarte bine si ma tenteaza si pe mine sa imi iau sper sa nimeresc marimea. Cum ti-ai ales marimea? te-ai masurat sau cum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea am avut ce sa masor ca la ei marimile sunt mai mici, asa ca am ales cea mai mare marime disponibila pe site. Eu mi-am mai luat sutiene si in trecut de la ei, asa ca am stiut pt. ce sa optez. Intotdeauna am ales marimea 36 (in mod normal port cupa B).

      Ștergere
  4. Ce dragute sunt lenjeriile. pana acum nici macar nu m-am uitat la lenjerii pe dresslink. Ms de pont

    RăspundețiȘtergere