miercuri, 9 martie 2016

O noua comanda - Wholesalebuying

   In urma cu ceva timp am facut prima mea comanda la Wholesalebuying. Am fost incantata de produsele primite, iar astazi m-am gandit sa plasez o noua comanda pe acest site.
   Mi-am ales doua articole potrivite pentru job (o rochie si o bluza din chiffon) si un ruj. Toate cele trei produse valoreaza 30$, in aceasta suma fiind inclus si transportul.
   Rochia este potrivita pentru femeile care au un job de birou. Imi place mult combinatia de alb si negru, dar si modelul rochiei care aduce mai degraba a costum. Pare lucrata foarte bine si imi place ca este atent studiata pana in cele mai mici detalii. Sper sa arate la fel de bine si in realitate pentru ca abia astept sa va arat poze cu ea.


   Bluza este de asemenea foarte draguta. Are maneci 3/4 si asta m-a incantat. Bluza este realizata din chiffon si poate fi purtata in multe combinatii.

   Ultimul articol comandat este un ruj. Mi-am ales o culoare puternica, asa ca sper ca rujul sa fie unul de buna calitate. Pe site sunt disponibile foarte multe culori (peste 20), asa ca aveti de unde alege. Acest ruj costa doar 2 dolari.


Ce parere aveti despre produsele alese de mine?
Va doresc spor la cumparaturi!

3 comentarii:

  1. Rochita este foarte frumoasa. Imi place mult si bluza!! Extrem de dragute alegerile tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place enorm bluzita, e foarte fina si frumoasa !!!
    Rochita tot este foarte stilata , imi place

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt tare curioase sa vad cum sunt produsele comandate! Imi plac toate. Astept sa primesti coletul sa imi zici cum este rojul! Mi-as lua si eu unul

    RăspundețiȘtergere