duminică, 20 martie 2016

Jacquard Dress

  Saptamana aceasta, vremea s-a stricat. Din pacate, eu n-am avut inspiratia si timpul de a face poze cu rochia de la SheIn mai devreme. De aceea, am fost nevoita sa iau un sacou pe deasupra. 
   Rochia este fara maneci si are un imprimeu foarte frumos. Mi-as fi dorit sa v-o pot arata fara sacou, alaturi de niste pantofi eleganti.
   Mi-am ales marimea M si pot spune ca imi vine perfect, insa nu ma mai pot ingrasa nici macar un kilogram. Daca va doriti sa va scoateti si mai mult talia in evidenta, rochia poate fi purtata cu o curea subtirica.
    Pe site gasiti foarte multe modele asemenatoare. Eu am mai pus ochii pe cateva. :D

Rochie: SheIn





Ce parere aveti despre rochita?

6 comentarii:

  1. Imi place foarte mult rochita, iti vine foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fluturasii, parca, asteapta sa isi ia zborul, odata cu revenirea soarelui!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta rochita si iti vine foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba rochita. Felicitari pentru alegere!

    RăspundețiȘtergere
  5. super draguta rochita,la fel ca si tine :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata superb rochita si iti vine de minune! Nici macar nu este scumpa ... 20 si un pic .... buna afacere!

    RăspundețiȘtergere