sâmbătă, 5 martie 2016

Sequin Party Dress

   Ramasesem datoare la voi cu un articol in care sa va arat rochia de la SheIn. Rochia este realizata din paiete si arata spectaculos. Mie imi place foarte mult combinatia de culori si o voi purta in aceasta seara la petrecerea de Martisor. Este perfecta pentru petreceri sau alte ocazii speciale din viata voastra. 
   Am ales marimea M dupa ce am citit masurile din tabel, precum si comentariile postate de celelalte cititoare. Mi se potriveste perfect si sunt foarte multumita de alegerea facuta. 
   Am numai cuvinte de lauda la adresa rochiei. Mie imi plac rochiile din paiete, desi pentru unele femei pot fi putin mai inconfortabile. Apreciez faptul ca aceasta rochie este dublata pe interior de un material foarte fin, care nu lasa paietele sa ma "deranjeze".
   Soarele mi-a cam jucat feste si m-a facut sa inchid ochii in multe poze. Le-am cautat pe cele mai reusite si asta a iesit. :) Sper sa va placa.

Dress: SheIn






Ce parere aveti despre aceasta rochie?

7 comentarii: