sâmbătă, 12 martie 2016

Rochie tricotata - Bonprix

   A venit primavara, asa ca si eu am incercat sa fac cateva schimbari in garderoba mea. Am asteptat cateva zile pentru a face poze cu aceasta rochie, insa vremea nu a tinut cu mine, asa ca astazi m-am echipat si cu un paltonas.
   Rochia superba pe care o puteti admira in pozele de mai jos este de la Bonprix. Este cea mai frumoasa rochie de zi pe care eu o am in garderoba. Am purtat-o chiar a doua zi dupa ce am primit-o pentru ca mi-a placut foarte mult inca de la prima vedere. Materialul este foarte bun si placut la atingere. Rochia este suficient de grosuta astfel incat poate fi purtata in zilele racoroase. Deja am spalat-o de 3 ori si arata ca noua.
    Am riscat putin atunci cand am decis sa o cumpar deoarece port in mod normal marimea 38, insa aceasta rochie este 32-34. Cu siguranta imi mai voi lua si alte rochii, mai ales ca acum am gasit si marimea care mi se potriveste.
     Paltonul este de la SheIn. L-am mai prezentat pe blog intr-un articol mai vechi. 

Rochie: Bonprix





Ce parere aveti despre aceasta rochita?

5 comentarii:

  1. Cat de draguta este rochia si se potriveste perfect cu paltonasul! Un outfit de nota 10

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place rochita ta .si eu am purtat in ultima vreme multe rochite
    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place rochita ta .si eu am purtat in ultima vreme multe rochite
    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere