vineri, 7 august 2015

"Painea albinelor" - Pastura de la ApiLand

  In fiecare zi imi spuneam ca de maine voi incepe o cura de detoxifiere. Dar cum "maine" nu are o data fixa, obisnuiam sa tot aman acest moment. Asta s-a intamplat pana am primit Pastura de la ApiLand. Mi-am zis ca n-are sens sa irosesc aceasta ocazie si am inceput aceasta cura. 


  Pastura de ApiLand are numeroase beneficii:
- trateaza anemia;
- detoxifica organismul;
- scade colesterolul din sange;
- este eficace in cazul persoanelor care sufera de afectiuni urinare sau ale prostatei;
- compenseaza lipsa de proteine si vitamine cauzata de o alimentatie neechilibrata;
- are o valoare nutritiva si antibiotica de 3 ori mai mare decat cea a polenului.


  Se administreaza 1 lingurita/zi. Este de preferat ca pastura sa fie tinuta sub limba un timp cat mai indelungat inainte de a o inghiti.
  Produsul se pastreaza bine inchis, la 15-20 grade Celsius, fiind ferit de umezeala si de caldura.


 Trebuie sa fiu sincera si sa va spun ca mirosul si gustul Pasturii nu sunt extraordinar de placute, insa va puteti obisnui cu ele. Gustul este acru datorita fermentatiei, insa nu aveti de ce sa va speriati. 
 Dupa ce am facut o cura de o saptamana cu acest produs, am observat ca:
- sunt mai energica si mai bine-dispusa;
- nu ma mai simt rau dupa fiecare masa;
- stomacul meu nu mai scoate sunete ciudate nici macar in timpul noptii.
 Sper ca produsul sa-mi creasca si imunitatea deoarece am mare nevoie, insa acum nu pot spune daca a avut acest efect.
 Pastura poate fi gasita la Apiland in borcanele de 100 g, 300g si 500 g, iar pretul pleaca de la 40 de lei. Eu am borcanelul de 100 g, care este suficient pentru o cura de o luna. Din proprie experienta va pot spune ca beneficiile aduse organismului de acest produs sunt de nepretuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu