marți, 14 iunie 2016

Making magic happen

   Vremea in ultimele zile a fost foarte schimbatoare, asa ca abia am reusit in dupa amiaza zilei de astazi sa fac cateva poze. Toata noaptea a plouat torential si ma gandeam ca n-o sa reusesc sa scriu acest articol nici astazi. 
    Tinuta sport pe care v-o prezint astazi este alcatuita dintr-un nou tricou de la SheIn, o pereche de blugi si o pereche de tenisi de la Newchic. Am primit tricoul in ultima comanda facuta pe site-ul SheIn si m-am indragostit iremediabil de el. 
     Este foarte confortabil si arata minunat. Mi-a placut foarte mult si mesajul trecut pe tricou "Making magic happen". Am vazut si varianta pe gri, insa m-a atras mai mult cel alb. 

Tricou: SheIn






Sper sa va placa aceasta tinuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu