duminică, 5 iunie 2016

Casual Outfit

   Saptamana trecuta, am luat de la posta vamala doua comenzi, una de la SheIn si alta de la CNDirect. Din fericire, n-a trebuit sa platesc niciun fel de taxe vamale. Astazi am facut cateva poze cu perechea de blugi de la SheIn si tricoul de la CNDirect. Sunt foarte multumita de calitatea ambelor produse.
    Blugii sunt marimea L si sunt absolut superbi. Mi-am ales foarte bine marimea deoarece mi se potrivesc perfect. 
    Tricoul este foarte frumos si am ramas impresionata de calitatea materialului. Mi-am achizitionat de pe alte site-uri tricouri de 10$ care nu sunt realizate dintr-un material atat de bun. Am adaugat acestei tinute si o pereche de tenisi albi pentru a obtine o tinuta casual.

Blugi: SheIn
Tricou: CNDirect







Ce parere aveti despre aceasta tinuta?

Un comentariu:

  1. Un outfit casual perfect. Cand sunt pe fuga sau ies cu fetita la plimbare cam asa ma imbrac si eu. Pup

    RăspundețiȘtergere