marți, 3 noiembrie 2015

Marti, 3 ceasuri rele..

  Marti, 3 ceasuri rele..
  Nu sunt o persoana superstitioasa. Cu toate astea, astazi am avut o zi groaznica, pe care oricat as incerca, n-am cum sa n-o asociez zilei de marti. Inca de dimineata se anunta a fi o zi grea si obositoare. Si cum o nenorocire nu vine niciodata singura, atunci cand aveam cea mai mare nevoie de functionala de la birou, aceasta a cedat.
  Bineinteles ca au urmat multe telefoane si incercari neincetate de a gasi o firma care sa repara multifunctionala cat mai repede posibil. Nu aveam timp sa astept deoarece responsabilitatile bateau la usa, iar clientii de asemenea. Am sunat la firmele recomandate de colegii mei, insa niciuna dintre acestea nu era dispusa s-o repare intr-o perioada scurta de timp. Mai mult de atat, nu am gasit vreo firma care sa-mi poata pune la dispozitie o alta multifunctionala cat timp cea de la birou era la service. Timpul inseamna bani, asa ca n-aveam timp sa astept.
  M-am gandit ca ar fi bine sa caut pe google o firma serioasa, cu un site bine pus la punct, astfel incat sa gasesc oameni de incredere, care se pricep foarte bine la ceea ce fac. Astfel, la doar cateva clickuri de mine se afla compania de elita ce se ocupa cu reparatii multifunctionale.


  Pe acest site gasiti o echipa calificata, care va poate ajuta cu orice problema de service sau intretinere pentru multifunctionalele voastre. De asemenea, tot de la aceasta firma puteti inchiria o serie de multifunctionale. In momentul in care am vazut ca pot repara echipamentul si in acelasi timp pot inchiria altul pentru a-mi putea duce la bun sfarsit responsabilitatile, mi-am dat seama ca am ajuns pe site-ul potrivit.
  In felul acesta, am reusit sa salvez firma la care lucrez de multe cheltuieli. Nu am fost nevoiti nici sa cumparam o multifunctionala noua si nici sa pierdem clienti in perioada in care echipamentul era in service.
  Totul e bine cand se termina cu mine.. :)

2 comentarii:

  1. Bine ca ai gasit solutia potrivita la momentul potrivit si ai rezolvat situatia la timp. Multumesc pentru sfat o sa notez si eu firma in caz ca am nevoie vreodata de ei.

    RăspundețiȘtergere