luni, 12 octombrie 2015

Review - Lotiuni de la Gerovital

  Vremea de afara nu ne duce in niciun caz cu gandul la mare, insa astazi as vrea sa va spun cateva lucruri despre unele dintre cele mai bune lotiuni pentru protectie solara pe care le-am folosit. Este vorba despre lotiunea fluida pentru protectie solara si lotiunea calmanta dupa plaja. Din pacate, au ajuns la mine dupa ce m-am intors de la mare, asa ca am avut ocazia sa le testez doar la piscina (de doua ori). Am tot sperat ca vremea se va imbunatati si ca voi avea ocazia sa le folosesc mai mult, insa acest lucru nu s-a intamplat. Vara viitoare vor fi primele pe care le voi pune in bagajul de vacanta. :)


  Sa incepem cu prima lotiune si cea mai folosita, de altfel. Lotiunea pentru protectie solara 20 SPF, consistenta fluida este potrivita pentru toate tipurile de piele. Mi-a placut mult faptul ca lotiunea este sub forma de spray, devenind foarte usor de aplicat. Intra foarte usor in piele si nu este deloc grasa. Dupa aplicare, pielea ramane foarte fina si hidratata. Produsul este rezistent la apa si trebuie aplicat cu 15-30 de minute inainte de expunerea la soare,in mod uniform. 
  Pot sa va asigur ca lotiunea va protejeaza de efectele nocive ale soarelui (arsuri, imbatranire prematura, pete pigmentare, etc.). Eu folosesc de obicei o lotiune 50 SPF pentru fata deoarece am cativa pistrui, insa aceasta lotiune mi s-a parut la fel de buna ca cea pe care mi-o aplicam inainte. Dupa folosire, veti avea un bronz frumos, uniform, sanatos. 



  Cea de-a doua lotiune este destinata aplicarii dupa plaja si ajuta la calmarea si regenerarea pielii. Eu am folosit-o chiar daca nu mi s-a inrosit pielea si mi-a placut senzatia de racorire pe care mi-a oferit-o. La fel ca si in cazul primei lotiuni, textura este una usoara, patrunzand extrem de repede in piele.  Un alt mare avantaj al acestor lotiuni este lipsa parabenilor, colorantilor si al conservantilor. Pot fi achizitionate de pe site-ul www.farmec.ro, dar si din diverse farmacii si magazine. Eu va recomand sa comandati din magazinul online sau sa cumparati din farmacii deoarece puteti fi siguri ca lotiunile respecta normele si regulile specifice.


Ati folosit vreodata aceste lotiuni? Daca da, cum vi s-au parut? Daca nu, v-ati dori sa le incercati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu