luni, 17 august 2015

Cele mai noi jocuri online

 
Cand eram copil, industria jocurilor online nu era asa de dezvoltata cum este astazi. Mingea, papusile si jocurile pe televizor cu Mario mi-au marcat in mare parte copilaria. In timpul scolii, dupa ce am primit cadou un calculator, am inceput sa imprumut cd-uri de la prietenii si colegii mei. Acest lucru a durat cam un an, pana mi-am convins mama sa-mi faca abonament la internet. Pot spune ca internetul era pe vremea aia un fel de rai al jocurilor. Gaseam online mult mai multe jocuri decat puteam avea eu pe cd-uri, asa ca am incercat sa profit cat am putut, Bineinteles ca eram deseori certata deoarece petreceam prea mult timp in fata calculatorului. Jocurile erau captivante, iar expresia "ma mai joc putin si inchid calculatorul" era preferata mea.
  Desi am aproape 22 de azi, continui sa caut diferite jocuri online care sa ma binedispuna. Preferatele mele sunt jocurile de aventura, aici inscriindu-se si cele cu Mario, Super Mario, Luigi. Am fost fericita atunci cand am gasit site-ul xjocuri deoarece aici am gasit cele mai noi jocuri online cu mario. Mi-a fost atat de dor de ele, incat n-am putut rezista tentatiei de a ma juca.
  Daca vreti sa va simtiti si voi din nou copii, aceasta este o super ocazie. Am fost surprinsa intr-un mod foarte placut atunci am gasit o varianta asemanatoare a jocului cu Mario pe care il jucam atunci cand eram mica. Nici nu ma asteptam sa mai gasesc aceasta varianta online.


  Daca aveti copii mici, cred ca varianta jocurilor cu bebelusi este foarte buna. Gasiti toate aceste jocuri online. Copiii vor avea posibilitatea sa coloreze, sa spele hainute, sa coafeze papusi, sa decoreze camere si multe altele. Sunt sigura ca vor fi foarte incantati de aceste jocuri. 


  Si chiar daca nu sunteti la varsta potrivita pentru a avea astfel de activitati, nu este nimic rau in alocarea unui timp pentru a va simti din nou copii. 
"Copilaria este inima tuturor varstelor!" - Lucian Blaga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu