miercuri, 22 iulie 2015

Review Polen crud de la ApiLand

   In urma cu doua saptamani, am primit spre testare polen crud poliflor de la ApiLand. Din pacate, n-am avut timp sa scriu articolul mai devreme, insa..niciodata nu este prea tarziu. Am fost extrem de curioasa sa vad efectele pe care le are asupra organismului dupa ce am citit mai multe despre beneficiile pe care acesta le are. 
   Din ziua in care l-am primit, am consumat o lingura in fiecare zi. Spre uimirea mea, mi-a placut gustul polenului si am reusit sa-l consum fara a fi necesara amestecarea lui cu un alt produs (miere, iaurt, etc).
   Pentru ca asa este recomandat pe ambalajul produsului, l-am pastrat la congelator, in ambalajul original. 

  Polenul crud de la ApiLand este un amestec obtinut dintr-o varietate de peste 40 de plante si aduce multiple beneficii asupra organismului, printre care si: regenerarea tranzitului intestinal, ameliorarea starilor de oboseala, aducerea unui flux de energie. Produsul este vitalizant, regenerant si este considerat "ingerul pazitor al colonului". Pot confirma toate aceste lucruri. Am primit produsul intr-o perioada in care aveam cu adevarat nevoie de el. M-a ajutat sa trec sa mai usor pentru momentele de oboseala pe care le-am avut in perioada in care m-am pregatit pentru examenul de licenta.


   Daca doriti sa testati acest produs si sa simtiti pe pielea voastra beneficiile lui, puteti sa-l achizitionati de aici. Produsul are 250 de g si costa 25 lei si 28 lei (varianta bio). Eu vi-l recomand cu drag. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu