miercuri, 21 ianuarie 2015

Innoieste-ti garderoba cu Sheinside

   Nici nu a venit bine primavara si Sheinside ne propune sa profitam de noua oferta si sa ne marim garderoba. Despre ce oferta este vorba? Ei bine, comenzile peste 65$ beneficiaza de 30% daca cumparatorul foloseste codul blockbuster30. Daca comanda depaseste 125$, reducerea se mareste la 38$ cu ajutorul codului blockbuster38.
  Si pentru ca primavara se apropie..m-am gandit sa-mi achizitionez cateva lucruri. Dupa cum bine stiti, femeile nu au niciodata cu ce se imbraca. Intotdeauna e loc de mai bine.
  Blugii rupti se numara printre preferatii mei. Acestia se afla pe site la pretul de 16, 17$, un pret incredibil de bun.
   Imi place foarte mult si acest pulover. Este un model pe care nu l-am prea vazut in magazinele din Romania. Se poate cumpara cu 26,90$ si este disponibil in patru culori: alb, roz, negru si verde. Mie imi plac cel mai mult primele doua variante.
  Am mai gasit si o pereche de cercei foarte draguti si eleganti. Ma incanta ideea de a avea doi cercei diferiti. Pretul afisat pe site este de 8,93$. Acesti cercei sunt disponibili in patru culori, asa ca aveti de unde alege.

Va urez spor la cumparaturi! 


Spring is coming,come and get your amazing Spring look!

ONE BRILLIANT CHOICE FOR YOU!

30% OFF OVER $65 CODE:blockbuster30

38% OFF OVER$125 CODE:blockbuster38

Ends:Jan/27

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu