joi, 29 ianuarie 2015

Valentine's day outfit

  Zilele acestea, am vazut o multime de femei prin magazinele de imbracaminte care erau in cautarea tinutei perfecte pentru Valentine's day. Cam devreme, ar spune unii. Dar sa nu uitam ca nici macar un efort nu e prea mare pentru omul pe care il iubesti. 
  M-am uitat pe site-ul Sheinside si am gasit o super oferta la imbracamintea, incaltamintea si accesoriile care ar fi potrivite pentru aceasta zi.
  M-am oprit asupra acestei rochii. E foarte sexy si ar fi rochia perfecta pentru o cina in doi. Pe site, poate fi gasita la pretul de 18,50$.

   Din punctul meu de vedere, aceasta este perechea de cercei care se potriveste de minune cu rochia. Pret: 5,26$

   Iar la incaltaminte, am pus ochii pe pantofii stiletto, care pot fi asortati la orice tinuta. Nu pot sa ma hotarasc intre acestea doua perechi, Imi plac atat cei aurii, simpli, cat si cei cu aplicatii, multicolori. Ambele pereche se gasesc pe site la acelasi pret, si anume 67,50$.

  Pentru ca alegerile mele au depasit suuma de 55$, voi beneficia de o reducere de 8$ folosind codul valentine8. Daca comanda voastra va fi mai mare si va depasi 115$, veti benefia de o reducere de 18$ cu ajutorul codului valentine18.

Va doresc spor la cumparaturi!

Valtine's Day Sale!

Valtine's Day is coming,come and get your sexy look!

Extra US$8 Discount Over US$55 Code:valentine8

Extra US$18 Discount Over US$115 Code:valentine18

Ends:Feb/14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu