luni, 26 ianuarie 2015

Castigati bani simplu si rapid


  Dupa ce am vazut foarte multe persoane care fac bani cu ajutorul site-ului Sheinside, am decis sa ma inscriu si eu in acest program. Sunt la inceput, am scris abia doua articole pentru doua campanii, dar voi creste usor, usor.
  Toti cei care sunt inscrisi in acest program, mi-au spus ca e cel mai serios site pe care il cunosc si platesc cel mai bine.

  Ce puteti castiga?
  Pentru fiecare articol scris pentru acest site, veti primi 15$. Daca un prieten se inscrie, veti primi 0,3 pentru fiecare persoana. Sa va mai spun si ca veti putea obtine 10% din comanda oricarei persoane care foloseste codul vostru de afiliat?
  Toti acesti bani pot fi transferati in contul vostru de paypal sau pot fi transformati in bani cu care sa va achizitionati produse de pe acest site.  Daca nu aveti cont de paypal, e foarte simplu sa va faceti unul pe internet. Dureaza maxim 2 minute.
  Eu aleg sa achizitionez produse pentru ca sunt foarte frumoase si calitative. Pentru prima comanda, m-am orientat catre aceste produse:
http://www.sheinside.com/Blue-Pockets-Ripped-Bleached-Slim-Denim-Pant-p-175865-cat-1740.html?aff_id=2476 

http://www.sheinside.com/Apricot-Contrast-Lapel-Pockets-Chiffon-Blouse-p-186582-cat-1733.html?aff_id=2476 
http://www.sheinside.com/Black-Lapel-Sleeveless-Vintage-Leather-Vest-p-184576-cat-1735.html?aff_id=2476


  Daca detineti un blog, va puteti inscrie foarte usor in acest program. Dureaza un minut sa completati datele aici. In cel mai scurt timp, veti primi un email de aprobare. In acest mail, veti gasi si codul de afiliat. Acest cod va trebui pus dupa fiecare link pe care il distribuiti pe blog sau pe facebook.
  Toate promotiile distribuite, despre care trebuie sa scrieti pe blog, le gasiti la Promotions. Articolul trebuie sa contina codul care se gaseste la Share Now. Dupa ce il realizati, postati linkul la Submit. Articolul va fi aprobat in cateva zile.

  Spor la facut bani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu