joi, 4 august 2016

White blouse

   Ultima comanda de la Romwe a continut doua bluze. Asa ca a venit momentul sa v-o arat si pe cea de-a doua. Din nefericire, cei de SheIn nu mai livreaza catre Romania, insa sper ca acest lucru sa nu fie aplicat si de Romwe. Din punctul meu de vedere, alaturi de Newchic au cele mai bune produse din punct de vedere calitativ la super preturi. Daca nimeriti si perioada in care sunt reduceri, ati dat lovitura.
   Bluza este marimea M. Dupa cum v-am spus si data trecuta, cred ca de aceasta data trebuia sa merg pe S, insa e ok si asa. Bluza imi vine lejer si este realizata dintr-un material calitativ. Este asemanatoare unei ii fara model. Mie imi place foarte mult si am purtat-o deja de cateva ori la job, dar si la iesirile in oras. Este simpla, dar de efect. O gasiti pe site cu o reducere de 70%, asa ca grabiti-va.
Bluza: Romwe





  Si, DA! Mi-am schimbat culoarea parului, dar despre asta o sa va vorbesc in urmatorul articol destinat produselor de ingrijire personala.
Sper sa va placa tinuta de astazi. Astept cu drag parerile voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu