duminică, 8 mai 2016

Lenjerii de pat de la Cumparamisim

   Iubesc lenjeriile de pat si imi place ca in fiecare sezon sa schimb lenjeriile de pat. Ultimele lenjerii primite au fost cele cu Mos Craciun, asa ca e cazul sa fac cateva schimbari si optez pentru ceva mai colorat, pentru vara ce se apropie cu pasi repezi. Vremea de afara nu prea e de acord cu mine, dar eu sper ca in curand ne vom putea bucura si de cer senin, soare, etc..
   Singurul site pe care il iubesc atunci cand vine vorba de lenjerii de pat este Cumparamisim, asa ca noile lenjerii de pat nu puteau fi decat de aici. Mi-am dorit sa va pot arata preferatele mele, insa mi-a fost extrem de greu sa ma decid la trei lenjerii de pat. Daca ar fi dupa mine, mi-as lua cel putin zece. Sunt atat de frumoase si de colorate incat nu te poti hotara. Va recomand sa cumparati lenjerii de pat din bumbac 100% de la Cumparamisim la preturi reduse.
    Prima lenjerie pe care am ales sa v-o arat are un imprimeu marin, cu pirati. Iubesc marea, iar aceasta lenjerie ma face sa visez la concediul care e atat de departe de mine. Combinatia de culori de culori si desene imi place foarte mult deoarece nu oboseste ochiul.

   A doua lenjerie este tot una care ma duce cu gandul la vacanta. De aceasta data, lenjeria are un imprimeu cu turnul Eiffel si Parisul. 


   Ultima lenjerie, dar nu cea din urma este roz si are un imprimeu din stelute. Modelul este foarte frumos si copilaros in acelasi timp. 

   Lenjeriile sunt foarte bune din punct de vedere calitativ si merita din plin fiecare leu platit. Va spun acest lucru deoarece mai am si alte lenjerie luate de pe acest site. Puteti vedea un review cu o lenjerie cu Mos Craciun aici. Cumparati saptamana aceasta o lenjerie de pat si veti primi cadou doua perne antialergice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu