miercuri, 20 aprilie 2016

Transport gratuit la SheIn!!!

   Acum doua zile, primeam un mail in care eram informata ca de pe 20 aprilie si pana pe 21 aprilie pe site-ul SheIn avem transport gratuit. Aceasta promotie este valabila timp de 24 de ore, asa ca ar fi bine sa va grabiti.
   Mie imi plac atat de multe hainute de pe acest site incat cred ca as avea nevoie de un buget nelimitat pentru a-mi lua tot ce imi doresc. Pe langa aceasta promotie, pe acest site va ma asteapta si mega reduceri de pana la 85%.
   Asadar, in imaginile de mai jos puteti vedea o parte din produsele pe care mi le doresc in garderoba mea.
   Prima rochie este foarte frumoasa si potrivita pentru petreceri. Dantela din partea de sus a rochiei ii confera o eleganta aparte.

   Bluza merge perfect in tinutele casual. Este realizata din bumbac si mi-as dori s-o port alaturi de o pereche de jeansi.


   Pe langa aceste produse care sunt la mega reduceri, pe site mai gasiti multe altele. Aveti la dispozitie 24 de ore, asa ca va doresc spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu