marți, 26 mai 2015

Protejati-va de soare!

  Am avut de-a face cu arsurile solare de foarte multe ori. Acesta este motivul pentru care mi-e destul de greu sa ma rezum la o singura situatie in care nu am folosit crema cu factor de protectie.
  Tin sa precizez ca imi cumpar mai mereu creme cu factor de protectie, dar nu le folosesc intotdeauna din dorinta de a ma bronza "mai bine" si mai repede. Stiu, e o mare prostie!
  Din cauza faptului ca nu folosesc de fiecare data creme care sa ma apere de arsurile solarii, am avut de suferit de-a lungul timpului.
  Imi aduc aminte ca cea mai urata arsura solara pe care am avut-o, a fost pe la varsta de 12-13 ani, cand am fost pentru trei zile la mare. Am stat de dimineata pana seara la plaja..tin minte ca intr-o zi chiar am adormit pe plaja, asa ca m-am ales cu pielea inrosita, usturimi, frisoane...tot pachetul. N-am reusit sa inchid un ochi vreo doua nopti, insa simptomele au trecut dupa cateva zile, timp in care mi-am aplicat pe piele crema pentru arsurile solare si iaurt.
  Mai jos, puteti vedea o poza din vara anului trecut. Se vede ca sufeream de o "mica" arsura solara. Spun ca a fost mica deoarece am avut altele, mult mai urate.


    Si daca tot folosim creme cu factor de protectie, e important ca acestea sa fie unele eficiente. Tocmai de aceea, nu va recomand sub nicio forma cremele pe care le puteti gasi pe plaja, tinute ore intregi in soare. Va pot face mai mult rau decat bine. Cumparati intotdeauna astfel de creme din farmacii sau magazine pentru ca puteti fi siguri de calitatea lor, precum si de mediul in care au fost pastrate.
   Daca va doriti un bronz frumos si sanatos, va recomand sa folositi cremele din noua gama apicosmetica Apidermin Sun, lansata de Complexul Apicol Veceslav Harnaj. Este vorba despre Emulsia pentru plaja cu factor de protectie 30 si Emulsia reparatoare dupa plaja. Produsele contin ingrediente active de origine naturala, asigurand hranirea, hidratarea si refacerea pielii.


  Voi ati folosit vreodata produse naturale de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj?
Obisnuiti sa achizitionati produse cosmetice naturale?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu