vineri, 27 februarie 2015

Super reducere la noile produse

   Primavara vine cu super reduceri oferite de Sheinside. Pana pe data de 5 martie, puteti beneficia de reducere de 40% la noile produse. Dupa ce dati click pe banner, o sa va apara toate produsele care intra in aceasta promotie. De data aceasta, nu exista o comanda minima, insa beneficiati de transport gratuit la comenzile care depasesc suma de 30$. Daca aceasta suma nu este depasita, costul transportului este de 15 dolari.
   In luna urmatoare, va trebui sa merg la un botez si m-am gandit ca aceasta ar fi ocazia perfecta pentru a-mi alege tinuta.
   Prima mea alegere este aceasta rochie. Poate fi cumparata cu 23, 90$, fiind redusa de la 39,83$.
   Imi place foarte mult si aceasta rochie albastra. Iubesc aceasta culoare, iar rochia este foarte sexy, punand in evidenta formele feminine. Este disponibila pe site la pretul de 29,99$.
   Ca si accesoriu, mi-a atras atentia acest colier cu un pandantiv sub forma de inima. Pret: 3,99$, redus de la 6,65$.

Spor la cumparaturi!
New-Style-Products-Sale!!!!!
40% OFF for the new items!
Seize the chance!
Ends:Mar/5!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu