joi, 3 decembrie 2015

Wishlist - Wholesalebuying

  Stiti ca in ultima vreme, v-am tot aratat mai multe site-uri chinezesti. De data aceasta, vreau sa va fac cunostinta cu site-ul Wholesalebuying. L-am descoperit de vreo 2 zile si deja am pus in wishlist doua produse pe care mi le doream de ceva timp. Preturile de pe site sunt foarte bune, iar transportul se plateste in functie de greutatea coletului. Achizitionarea articolelor de pe acest site este o afacere foarte buna avand in vedere ca in Romania pretul articolelor este chiar de 5 ori mai mare.
  Mai jos puteti vedea si wishlistul meu..
  Multe din articolele de pe site se afla la reduceri, asa ca puteti economisi o suma frumusica de bani. Eu m-am indragostit de aceasta vesta, care costa aproximativ 10 dolari. Mai mult ca sigur, ca face parte din prima comanda pe care o voi plasa pe acest site.





  Exista pe site si reduceri de pana la 50% la multe articole cu motive specifice Craciunului. Spor la cumparaturi!

2 comentarii: