luni, 9 martie 2015

Articole gratuite la comenzile care depasesc 49$

   Martie e luna femeilor, iar lor le place cel mai mult sa faca cumparaturi. Sunt multi care cred ca femeile intra in febra cumpaturilor imediat ce primesc salariu, insa personal cred ca lucrul acesta nu este adevarat. De fapt, femeile iubesc reducerile.
   De pe data de 9 martie si pana pe 17 martie, la cumparaturile ce depasesc 59$, veti primi un articol gratuit. Aveti de ales intre tot felul de inele, cercei, bratari..
   Cum am dat click pe bannerul care promova promotia, am gasit sute de produse la super preturi. Mi-a atras atentia o bluza finuta, din chiffon. Poate fi achizitionata de pe site-ul Sheinside cu doar 3,99$. 
http://www.sheinside.com/Pink-Stand-Collar-Off-the-Shoulder-Chiffon-Vest-p-168985-cat-1779.html?aff_id=2476 
   Mai avem de asteptat pana la vara, asa ca m-am gandit sa combin aceasta bluza cu o pereche de jeans lungi. Imi plac foarte mult acele rupturi. Blugii pot fi cumparati la pretul de 18, 17$, pret redus de la 26$.
http://www.sheinside.com/Blue-Ripped-Pockets-Denim-Pant-p-177193-cat-1740.html?aff_id=2476
   In aceasta oferta, gasiti si costume de baie la preturi foarte bune. Mie imi plac costumele de baie simple, intr-o singura culoare, asa ca m-am indreptat catre acesta. 17, 50$ este pretul la care poate fi achizitionat.
http://www.sheinside.com/Black-V-Wire-Strapless-Bandeau-Bikini-p-166197-cat-1866.html?aff_id=2476


ST.PATRICK'S DAY SALE!

ST.PATRICK'S DAY is coming,try to find your lucky clover!

Free items for orders over $49.

Ends:Mar/17

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu